poniedziałek, 12 grudnia 2011

Trufelki śnieżne z kokosem


Gdy zobaczyłam je na stronie Kotlet.tv nie mogłam sie poswstrzymać przed ich zrobieniem. Jak pisze autorka faktycznie przepis jest bardzo prosty. Wykonanie to zaledwie parę minut ze składników dostępnych w każdym domu. Dla mnie trufle są trochę za mało wyraźne. Myślę, że dodatek uprażonych i posiekanych migdałów dużo by zmienił. Trufelki nie były złe, tylko jak dla mnie trochę za mdłe, choć muszę przyznać, że moim dzieciaczkom bardzo smakowały. Więc warto było je przygotować. Przecież nie wszystko, musi smakować tylko mnie. Spróbujcie i oceńcie sami!


Składniki:
  • 200 g suchych i pokruszonych herbatników lub biszkoptów
  • 150 g - 200 g kremowego serka lub twarożku (ja dałam 130 g)
  • 100 g rozpuszczone białej czekolady
  • 1 łyżeczka cukru waniliowego
  • wiórki kokosowe

Do pokruszonych ciastek lub biszkoptów dodać serek, czekoladę i cukier waniliowy. Wymieszać i później nalepiej ugnieść ręką.

Z powstałej masy formować kuleczki i obtaczać je w wiórkach. Trufelki schłodzić w lodówce przez noc lub minimum 30 min. Po tym czasie będą bardzie zwarte.

Smacznego!


1 komentarz:

  1. Śliczne malutkie kuleczki! A jak z kokosem to już są moje :D
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń